دو برابر کردن سرمایه در آمارکتس

در این صفحه قصد داریم به معرفی بروکر amarkets به صورت کاملا خلاصه بپردازیم.

پس چنانچه قصد دارید، با ویژگی های جذاب بروکر آمارکتس آشنا شوید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

درباره‌ی بروکر amarkets

بروکر آمارکتس در سال 2007 تاسیس و افتتاح شده است و در سال های فعالیت خود توانسته است جوایز متعددی با عناوین مختلف، مانند جایزه ی بهترین ارائه دهنده خدمات به مشتریان در سال 2024 را کسب نماید.

این بروکر در حال حاضر بیش از ۲ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد و این موضوع در زمان بررسی بروکر amarkets نشان دهنده ی کیفیت بالای خدمات آن است.

شما با افتتاح حساب در بروکر آمارکتس می توانید به معامله و ترید ۴۴ جفت ارز، ۲۷ ارزپایه، ۱۳ شاخص، ۴۲۷ سهام، ۱۹ etf و ۱۸ کالا بپردازید.

این بروکر پلتفرم های متاتریدر ۴ و ۵ را در اختیار کاربران قرار داده است که می توانید از آن بهره ببرید.

آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس بسیار ساده و راحت می باشد و به صورت متوسط ۴۴ ثانیه، برای احراز هویت کاربران به طول خواهد انجامید.

بررسی کلی بروکر آمارکتس

شما با ورود به بروکرamarkets و بهره گیری از بونوس دو برابری بروکر آمارکتس، سرمایه ی خود در این بروکر را دو برابر نمایید.

بیشترین میزان این بونوس برای هر کاربر مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار می باشد و پس از انجام معاملات در حجم درخواست شده، بونوس قابل برداشت می باشد که این حجم معاملاتی مورد نیاز برابر است با مبلغ بونوس تقسیم بر ۳ دلار.

لازم به ذکر است که شرایط لغو این بونوس عبارت است از: برداشتن تمام سرمایه با بخشی از سرمایه ی حساب معاملاتی که بونوس به آن تعلق گرفته است، نداشتن فعالیت معاملاتی در ۳۰ روز تقویمی، stopout برای حساب معاملاتی.

دو برابر کردن سرمایه در آمارکتس

سرویس gold بروکر آمارکتس

شما می توانید با استفاده از سرویس gold بروکر آمارکتس از مزیت هایی مانند: مشاوره اختصاصی با تحلیل گر ارشد آمارکتس، اولیت در رسیدگی به درخواست های معاملاتی، بررسی اختصاصی سوالات معاملاتی شما، مدیر حساب شخصی، کاهش 30 درصدی هزینه های سوآپ، دریافت سیگنال های معاملاتی، دریافت vps رایگان و … بهره مند گردید.

شرایط دریافت این سرویس gold عبارت است از: داشتن حداقل موجودی ۲۰۰۰۰ دلار یا یورو برای کل حساب کاربری و داشتن حجم معاملات ۱۵۰ لات که در این صورت سرویس gold برای شما تا ۱۸۰ روز فعال خواهد شد و چنانچه بخواهید این سرویس را تمدید نمایید، می بایست موجودی حساب شما ۲۰۰۰۰ دلار یا یورو باشد و حداقل ۷۵ لات معامله انجام دهید که در صورت داشتن این شرایط تا ۱۸۰ روز دیگر می توانید از سرویس gold بهره ببرید‌.

وبینارهای آموزشی بروکر آمارکتس

یکی از خدمات ارزنده ی بروکر آمارکتس به کاربران ارائه ی وبینارهای آموزشی متعدد با موضوعات مختلف مانند: وبینار آموزش شاخص و سهام های معتبر دنیا، وبینار عادت های معامله گری، وبینار روان شناسی بازار و … است که شما می توانید از آن بهره ببرید.

دو برابر کردن سرمایه در آمارکتس

تقویم اقتصادی بروکر آمارکتس

یکی از موارد بسیار مهم در هنگام انجام معاملات در بازار فارکس، توجه به تقویم اقتصادی است و بروکر آمارکتس با ارائه ی تقویم اقتصادی، این امکان را برای کاربران به وجود آورده است تا بتوانند مواردی را که ممکن است بر نوسانات ارزها تاثیر گذار باشد را مشاهده نمایید.

دو برابر کردن سرمایه در آمارکتس

تحلیل های فاندامنتال موجود در بروکر amarkets

شما با ورود به وب سایت اصلی بروکر amarkets و کلیک بر روی بخش تحلیل فاندامنتال می توانید از موارد و مسائلی که می توانند باعث ایجاد نوسان در بازارهای مالی شود، اطلاعات کافی کسب نموده و معاملات خود را با دقت بیشتری انجام دهید که این موضوع نیز جز مزیت های بسیار خوب بروکر amarkets می باشد.

برنامه ی همکاری با بروکر آمارکتس

شما می توانید با معرفی بروکر آمارکتس به سایر تریدرها یک درآمد دلاری بسیار خوب از معاملات انجام شده توسط آن ها دریافت نمایید.

تاکنون بیش از ۳۰۰۰ همکار در سراسر دنیا، با معرفی آمارکتس به سایرین، از این طریق درآمد دلاری کسب نموده اند.

مزیت های همکاری با آمارکتس عبارتند از: نرخ بالای ریبیت، پرداخت روزانه ی کمیسیون بدون محدودیت، بونوس های ماهانه ی مخصوص مشتریان بسیار فعال، ابزارهای بی نظیر بازاریابی و موارد تبلیغات انحصاری، سیستم ارجاعی معتبر، محیط کاربری مدرن و کاربران پسند که شما می توانید با شرکت در بخش همکاری از مزیت های ذکر شده نهایت استفاده را ببرید.

ربات های معاملاتی بروکر آمارکتس

کاربران می توانند با ورود به وب سایت اصلی آمارکتس و کلیک بر روی گزینه ی ربات های معاملاتی، جدول مخصوص این ربات ها را با حزییات دقیق مطالعه کرده و در جهت انجام معاملات آسان از ربات های نام برده شده استفاده نمایید.

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که تمامی اکسپرت های نام برده شده در وب سایت اصلی آمارکتس در شرایط واقعی بازار مورد آزمایش قرار گرفته اند که این موضوع باعث آرامش خاطر هرچه بیشتر تریدرها، هنگام بهره گیری از ربات مد نظر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *