نقد و بررسی بروکر مارک آپ ترید Markuptrade

نام بروکرmarkuptrade - مارک آپ ترید
سال تاسیس2017 میلادی
خدمات به ایراندارد
پشتیبانی فارسیدارد
میزان اسپردمتوسط
حساب‌سنت centندارد
دفتر مرکزیمونتنگرو
رگولهFSU
کپی تریدینگندارد
ترفند کاهش اسپردندارد
حساب اسلامیدارد
حداقل واریزی100 $
راحت‌ترین راه واریز و برداشتارز دیجیتال (تتر )
اجازه ترید اسکالپینگبله

به این بروکر چه امتیازی می‌دهید؟

از ۰ تا ۵ انتخاب کنید.

میانگین رتبه 1.7 / 5. تعداد رای: 9

اولین نفری باشید که امتیاز می‌ده!

در این صفحه بروکر مارک آپ ترید Markuptrade را به شما معرفی خواهیم کرد، اگر جز دسته از آن تریدرهای ایرانی هستید که به دنبال بروکری هستید به کشور ایران خدمات ارائه دهد، پس برای شناخت بیشتر در رابطه با کار گزاری مارک آپ ترید با ما همراه باشید.

Mark up trade چیست؟

Mark up trade نام یکی از بروکر های فعال در بازار است که به صورت کلی پنج نوع حساب معاملاتی را به کاربران ارائه می دهد، از مزیت های بسیار مهم و قابل ذکر بروکر مارک آپ ترید، می توان به این نکته اشاره کرد که اکثر حساب های این بروکر فاقد کمیسیون هستند.

آموزش ثبت نام در بروکر مارک آپ ترید

Pdf  آموزشی موجود در لینک زیر تمامی مراحل لازم برای انجام ثبت نام در کار گزاری Markuptrade  را به شما نشان خواهد داد،  برای دانلود این فایل روی لوگوی pdf کلیک کنید‌.

pdf

جدول معرفی و مقایسه ی انواع حساب ها در بروکر Mark up trade

جدولی که در ادامه آورده شده است، تمامی اطلاعات مورد نیاز در ارتباط با انواع حساب های موجود در بروکر مارک آپ ترید را به شما نشان می دهد.

حساب VIP Swap Free
10,000 $ حداقل واریزی
  • لوریج 1:200
  • اسپرد: 0.8 پیپ
  • کمیسیون : 8 دلار در هر لات
  • امکات ترید جفت ارز دارد
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
ورود به صفحه مقایسه بروکرها
حساب VIP
5000 $ حداقل واریزی
  • لوریج 1:200
  • اسپرد: 0.4 پیپ
  • کمیسیون: صفر
  • امکات ترید جفت ارز دارد
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
ورود به صفحه مقایسه بروکرها
حساب پلاتینیوم
3000 $ حداقل واریزی
  • لوریج 1:200
  • اسپرد : 1.1 پیپ
  • کمیسیون: صفر
  • امکات ترید جفت ارز دارد
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
ورود به صفحه مقایسه بروکرها
حساب Gold
1000 $ حداقل واریزی
  • لوریج 1:200
  • اسپرد: 1.3 پیپ
  • کمیسیون: صفر
  • امکات ترید جفت ارز دارد
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
ورود به صفحه مقایسه بروکرها
حساب Standard
100 $ حداقل واریزی
  • لوریج 1:200
  • اسپرد : 2.2 پیپ
  • کمیسیون: صفر
  • امکات ترید جفت ارز دارد
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
ورود به صفحه مقایسه بروکرها
انواع حساب در بروکر مارک آپ ترید

همانطور که در جدول بالا نشان داده شده است، بروکر Mark up trade  تنوع زیادی در ارائه ی حساب های معاملاتی دارد که این موضوع را باید یک پوئن مثبت برای این کار گزاری به حساب آورد، با ما همراه باشید تا هر یک از اکانت های موجود در این بروکر را به طور مفصل بررسی نماییم.

افتتاح حساب standard

افتتاح یک حساب standard  در بروکر markup trade  فقط به 100 دلار سرمایه ی ابتدایی نیاز دارد، کمیسیون حساب استاندارد در این بروکر 0 و اسپرد آن 2/2 پیپ است، درضمن حداکثر لوریج قابل استفاده در این حساب 1:200 می باشد.

افتتاح حساب Gold

شما با مبلغ 1000 دلار واریزی می توانید صاحب یک اکانت معاملاتی Gold  در بروکر Mark up trade  باشید، این حساب فاقد کمیسیون است و اسپرد آن 3/1 پیپ می باشد در ضمن در حساب Gold  نیز دارای بیشترین ضریب اهرمی قابل استفاده 1:200 است.

افتتاح حساب Platinum

حساب Platinum  بروکر Markuptrade  یک اکانت 3000 دلاری است که مانند دو حساب قبلی هیچگونه کمیسیونی ندارد و اسپرد آن 1/1 پیپ است و ضریب اهرمی ای 1:200 دارد.

افتتاح حساب vip

حساب vip  در بروکر markuprade  به 5000 دلار سرمایه برای افتتاح نیاز دارد، این حساب هیچگونه کمیسیونی بابت انجام معامله و ترید از شما دریافت نمی کند و بیشترین ضریب اهرمی قابل استفاده در آن نیز 1:200 است، درضمن اسپرد حساب vip  8/0 پیپ تعیین شده است.

افتتاح حساب vip swap free

حساب معاملاتی Vip swap free  را باید گران ترین اکانت موجود در بروکر Markuptrade  به حساب آورد، چراکه شما برای افتتاح آن به 10000 دلار سرمایه نیاز خواهید داشت، اسپرد در swap free  نیز 8/0 پیپ است و حداکثر ضریب اهرمی قابل استفاده در آن 1:200 می باشد، اما نکته ی مهم در مورد این اکانت میزان کمیسیون دریافتی آن از شما به ازای معاملات است که برای اطلاع دقیق و کامل از آن، می بایست با تیم پشتیبانی آن تماس حاصل فرمایید.

جدول اطلاعات حساب در Mark up trade

حساب اسلامی در بروکر مارک آپ ترید

حساب اسلامی بروکر Mark up trade

یکی از مزیت های قابل اعتنای بروکر Markuptrade  ارائه ی حساب اسلامی به کاربران است که این امکان را به تریدر های مسلمان می دهد که بتوانند مطابق با عقاید و مذهب خود از بازار کسب سود کنند، چرا که کاربران مسلمان بر طبق دین اسلام، نباید هیچ گونه بهره ایی در معاملات پرداخت و یا دریافت کنند.

اسپرد بروکر مارک آپ ترید

بیشترین میزان اسپرد در بین پنج حساب معاملاتی موجود در بروکر Markuptrade  متعلق به حساب standard  این بروکر است که اسپردی 2/2 پیپ دارد و بعد ازآن حساب های Gold  و platinum  به ترتیب با 3/1 و 1/1  پیپ در رده های بعدی قرار می گیرند، در ضمن اکانت های vip  و  vip swap free  مشترکا با 8/0 پیپ در رتبه ی آخر هستند.

اعتبار ، دفتر مرکزی ، رگوله بروکر مارک آپ ترید

اعتبار بروکر Mark up trade

در حال حاضر بروکر مارک اپ ترید که در یک سال مسیر کاریخود قرار دارد، موفق شده رگوله FSU را که یک رگولاتور متوسط از کشور دومنیکا هست را دریافت کند. این درست است که رگولاتورها به ایران خدمات نمی دهند و بروکرها مجبورند با دور زدن برخی تحریم های رگولاتوری به ایران خدمات دهند، اما همین که یک بروکر در اولین سال فعالیت خودش سعی می کند مجور رگوله را دریافت کند، از دید ما بسیار عالی و قابل تحسین است. این می تواند تاییدی بر این موضوع باشد که مارک آپ ترید در آینده بروکری با اعتبار بالا شناخته شود. امیدوارم که همین اتفاق رخ دهد و بتوان با قاتعیت mark up را امن و معتبر دانست.

آیا بروکرمارک آپ ترید رگوله دارد؟

بله، این بروکر با اینکه در ابتدای فعالیت خودش است، رگوله FSU را از کشور دومنیکا دریافت کرده است. این بروکر جز محدود بروکرهایی هست که از همین ابتدای کار، به فکر دریافت رگولاتور بوده است.

دفتر مرکزی بروکر Mark up trade کجاست؟

دفتر مرکزی بروکر Mark up trade در مونتنگرو واقع است.

بروکر Mark up trade چند سال سابقه ی فعالیت حرفه ای دارد؟

بروکر Markuptrade  از سال 2023 فعالیت عمومی و بین المللی خودش را آغاز کرده است.

پشتیبانی بروکر Mark up trade

برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی بروکر Markuptrade راه های مختلفی مانند ارسال ایمیل به آدرس های info@markuptrade.com و complince@markuptrade.com را می توان نام برد، در ضمن شما امکان تماس مستقیم با شماره تلفن:38269659000 را نیز در اختیار دارید، البته باید متذکر شد که عدم امکان استفاده از چت آنلاین نیز در این بروکر و از طریق وب سایتش، محیاست. همچنین لازم به ذکر است که برخورداری از پشتیبانی فارسی از مزیت های بسیار مهم بروکر مارک آپ ترید، به عنوان بروکری است که به کشور ایران خدمات ارائه می دهد.

واریز و برداشت در بروکر مارک آپ ترید

واریز و برداشت بروکر Markuptrade

تنها روش واریز و برداشت در بروکر مارک آپ ترید، استفاده از ارزهای دیجیتال است و در واقع چنانچه بخواهید یکی از ارزهای دیجیتال را به منظور واریز و برداشت انتخاب نمایید، تتر می تواند بهترین گزینه باشد.

لازم به ذکر است که از معایب مهم بروکر مارک آپ ترید، می توان به عدم امکان واریز و برداشت ریالی برای کاربران ایرانی اشاره کرد.

بونوس و پاداش ریالی در بروکر بروکر مارک آپ

بنوس بروکر Markuptrade

ارائه ی بنوس یکی دیگر از نکات  مثبت در رابطه با رزومه ی بروکر Markuptrade  است، البته در نظر داشته باشید که این بنوس در حال حاضر ارائه می شود و ممکن است در آینده به کلی لغو گردد، پس بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این موضوع، به تیم پشتیبانی این بروکر مراجعه کنید و اطلاعات کافی و کاملی در رابطه با بنوس های ارائه شده در بروکر مارک آپ ترید به دست آورید‌.

پلتفرم های معاملاتی بروکرمارک آپ ترید

تنها پلتفرم معاملاتی قابل استفاده در بروکر Markuptrade  پلتفرم متاتریدر 5 است که البته باید عدم تنوع در ارائه ی انتخاب های بیشتر در این زمینه را یک پوئن منفی برای بروکر Markuptrade  به حساب آورد، اما اگر قصد دریافت و دانلود این اپلیکیشن را دارید می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

متاتریدر4-بروکر-آمارکتس-برای-ویندوز
دانلود متاتریدر 5 - نسخه ویندوز
متاتریدر4-فارکس-برای-اندروید
دانلود متاتریدر 5 - نسخه اندروید
متاتریدر4-فارکس-برای-ios
دانلود متاتریدر 5 - نسخه ios
دارایی های ققابل معامله در بروکر بروکر مارک آپ

دارایی های قابل معامله و ترید در بروکر Markuptrade

جفت ارزها، کالا های کامودیتی، شاخص ها و سهام در کنار ارزهای دیجیتال  از جمله نماد های معاملاتی قابل استفاده برای انجام ترید در بروکر Markuptrade  هستند که شما می توانید از آن بهره ببرید.

باچه میزان سرمایه می توان در بروکر مارک آپ ترید یک حساب ریل یا واقعی افتتاح کرد؟

شما برای افتتاح یک حساب standard  در بروکر markup trade  فقط به 100 دلار سرمایه ی اولیه نیاز خواهید داشت، البته حساب های دیگری مانند Gold ,platinum, vip  نیز توسط این بروکر ارائه شده است که به ترتیب به   1000 و 3000 و 5000 دلار سرمایه ی اولیه نیاز دارند، لازم به ذکر است که گران ترین اکانت در بین حساب های موجود در بروکر Markuptrade حساب معاملاتی Vipswap free  است که سرمایه ای 10000 دلاری را طلب می کند.

سیستم کپی تریدینگ بروکر Markuptrade

عدم پشتیبانی از سیستم کپی تریدینگ به صورت مستقیم یک ضعف اساسی بروکر Markuptrade است، اما شما برای کپی کردن معاملات می توانید به سایت trade-copier.com  مراجعه نمایید. البته مشتریان ایرانی، امکان بهره مندی از خدمات سایت تریدکپیر را ندارند.

آیا بروکر مارک آپ ترید کلاهبردار است؟

بر اساس اطلاعات موجود بروکر Markuptrade در طول سال های فعالیتی خود هر گز مورد سو ذن و اتهامات مالی قرار نگرفته است و فعالیتی کاملا سلامت و حرفه ای داشته است، اما ذکر این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که ما هرگونه اطلاعاتی در ارتباط با کلاه برداری این بروکر به دست آوردیم، آن را با شما نیز در میان خواهیم گذاشت.

مزایا و معایب این بروکر

در ادامه به صورت خلاصه مزایا و معایب این بروکر را بررسی خواهیم کرد.

مزایای بروکر

معایب بروکر

آموزش ثبت نام در بروکر Markuptrade به صورت تصویری

ابتدا از طریق لینک زیر ، وارد سایت بروکر Markuptrade شوید.

نحوه ثبت نام در بورکر مارک آپ ترید
نحوه ثبت نام markuptrade - مرحله اول

برای ثبت نام در بروکر مارک آپ ترید در این مرحله به ترتیب:

عنوان (جنسیت) ،نام ، نام خانوادگی ،کشور ، شماره همراه و آدرس ایمیل را وارد نمایید و در نهایت continue را کلیک نمایید تا وازد مرحله بعد شوید.

نحوه ثبت نام در بورکر مارک آپ ترید
نحوه ثبت نام markuptrade - مرحله دوم

در این مرحله یک کد تاییدیه به ایمیلتان ارسال می شود که باید در قسمت pin number وارد نمایید.

نحوه ثبت نام و آپلود مدارک در بورکر مارک آپ ترید
نحوه ثبت نام markuptrade - مرحله سوم

برای ارسال مدارک تایید هویت خود وارد داشبورد شخصی خودتان شوید و گزینه uplpoad را کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام و آپلود مدارک در بورکر مارک آپ ترید
نحوه ثبت نام markuptrade - مرحله چهارم

در این مرحله از ثبت نام بروکر مارک آپ ترید تایید هویت می باشد که باید اطلاعاتی از قبیل : نوع مدرک (محل اقامت ) ، تاریخ انقضا ، شماره مدرک ، نوع مدرک شناسایی و کشور محل صدور را وارد نمایید.

نحوه ثبت نام و آپلود مدارک در بورکر مارک آپ ترید
نحوه ثبت نام markuptrade - مرحله پنجم

در این مرحله مدرک تاییدیه آدرس مثل قبض برق و یا آب را آپلود نمایید.

کشور محل اقامت ، شهر محل اقامت ، آدرس محل اقامت و کدپستی خود را وارد نمایید و در قسمت پایین ، قبض خود را آپلود نمایید.

برای تایید هویت به منظور افتتاح حساب در بروکر Markuptrade چه مدارکی مورد نیاز است؟

برای تکمیل فرایند ثبت نام خود در بروکر Markuptrade می بایست اوراق هویتی ای مانند شناسنامه، کارت ملی و یا هرگونه اوراق شناسایی دیگر را به دفتر پشتیبانی بروکر Markuptrade ارسال نمایید و البته به یاد داشته باشید که تایید هویت دو قسمت دارد و قسمت دوم تایید آدرس است که با استفاده از صورت حساب های بانکی یا قبوض پرداختی آب و برق امکان پذیر است.

مقایسه مارک آپ ترید با بروکرهای رقیب

در لیست زیر، بروکرهایی که تقریبا به مارک آپ ترید شبیه هستند (از جنبه های مختلف و به لحاظ کلی) را آورده ایم. می توانید رقبای هم سطح و قابل مقایسه با را مارک آپ ترید را هم ببینید.

بروکرها/مشخصاتامتیاز اعتبار(0-10)حداقل واریزیمیانگین اسپرد حسابامتیاز کلی(0-10)
بروکر مارک آپ ترید
بروکر اوتت مارکتس
بروکر سولید ای سی ان
بروکر اف ایکس جاینتس
بروکر آلپاری
بروکر فارکسر