راز مکدی چیست؟ رموز اندیکاتور macd

راز مکدی چیست؟

مکدی ابزاری کاملا شناخته شده برای معامله گران بازارهای مالی می باشد . خیلی ها مکدی را به خاطر واگرایی های قدرتمندش استفاده می کنند. اما واقعیت این است که واگرایی ها تنها راز مکدی نیستند.

 در کل مکدی نه برای سیگنال گیری ،بلکه برای گرفتن تاییدیه ی سیگنال های دیگر مورد استفاده ی حرفه ای های بازار قرار می گیرد. در واقع کار اصلی مکدی ،فیلتر کردن سیگنال های اشتباهی هست که ممکن است حساب را وارد ضرر کنند.بنابراین به عنوان ابزار مدیریت سیگنال می توان روی مکدی حساب کرد.

راز و رمز شناخته شده ی مکدی انواع واگرایی ها هست.چهار شکل مختلف از واگرایی مکدی شناخته شده هست:

یک: واگرایی معمولی مثبت

دو: واگرایی معمولی منفی

سه: واگرایی مخفی مثبت

چهار: واگرایی مخفی منفی

و اما رموز مکدی ، فراتر از حد واگرایی هایی هست که اکثر معامله گران با آن آشنا هستند.

راز مکدی

مکدی به ساده ترین شکل ممکن فیلتر کننده ی سیگنال های خطا می باشد ، مخصوصا سیگنال های اسکالپ که با استفاده از کندل ها دیده می شوند. به قدری این مکدی مناسب اسکالپ هست که بتوان آن را در بین محبوب ترین اندیکاتور های جهان به شمار آورد.

اما استفاده درست از این اندیکاتور برای سیگنال گیری با استفاده از کندل ها، نیازمند آموزشی درست و دقیق و البته بسیار واضح برای شما دارد.

البته در این موضوع شکی نیست که موارد شناخته شده ی استفاده از مکدی، اصول استفاده استانداردی را به شما می‌شناساند. اما با این حال در لینک زیر، موارد استفاده صحیح از مکدی در فیلتر کردن سیگنال های اشتباه را به شما آموزش داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *