معایب وحشتناک حساب های پم

نکات مهم درباره حساب پم

در این مقاله سعی کردیم نکات بسیار مهمی را در خصوص حساب های پم بنویسیم که لازم است چه به عنوان مدیر صندوق پم و چه به عنوان سرمایه گذاری، این نکات را بدانید و توجه لازم را داشته باشید. در ابتدا از دید سرمایه گذارها به حساب های پم نگاه می اندازیم. در ادامه مقاله با حساب پم (PAMM) و ریسک های سرمایه گذاری در آن آشنا خواهید شد.

با آگاهی نسبت به معایب پم، سرمایه گذاری کنید

اگر قصد دارید در حساب های پم سرمایه گذاری کنید و امید به کسب سود در این مدل از سرمایه گذاری دارید، باید بگویم که اصلا انتخاب درست حساب های پم کار آسانی برای شما نخواهد بود. چند مدل عیب وحشتناک در حساب های پم وجود دارد که لازم است بدانید و من در ادامه به آن ها اشاره خواهم کرد.

دسیسه بروکر و مدیر صندوق پم

این عیب را به عنوان وحشتناک ترین عیب حساب پم باید معرفی کنم چون در این مدل، به صورت قطعی، حساب پم دچار زیان بزرگ خواهد شد تعداد زیادی از سرمایه گذاران پولشان را از دست خواهند داد.

دلیل قطعی بودن این ضرر هم این است که با قرارداد مخفی تریدر مدیر صندوق با بروکر ، بنا شده که پول هایی که سرمایه گذاران در حساب پم از دست می دهند، بین آن تریدر و بروکر، تقسیم شود. این اتفاق وحشتناک و بزرگ ترین خیانت ممکن است که به شدت باید مراقب آن باشید.

نحوه مقابله مطمئن با این اتفاق هم فقط ان است که تریدر آن حساب را مستقیم با با واسطه بشناسید. در این زمینه راه کار سایت هشتصد این است که به شما در زمینه انتخاب حساب های پم، مشاوره دهیم و با شناختی که از تریدرها داریم، پیشنهادات حساب های تریدرهای قابل اعتماد را به شما بدهیم. در این زمینه می توانید با پشتیبانی سایت هشتصد ارتباط برقرار کنید.

 

امنیت سرمایه ها در بروکر میزبان پم

یکی دیگر از مواردی که لازم است به آن دقت کنید، این است که حساب پم مورد نظر شما، در کدام بروکر است. امنیت و اعتبار بروکر بسیار با اهمیت است و یک بروکر خوب می تواند خیال شما را از این بابت راحت کند.

بهترین بروکر برای حساب پم در ایران را باید از طریق امتیاز آنان در جدول مقایسه بروکرها در سایت هشتصد، مشاهده کنید. در این جدول، اعتبار و امنیت بروکرها به صورت مداوم در حال ارزیابی هست و بهتر است که حتما به بروکر امتیاز بروکر مد نظرتان دقت کنید.

تنظیمات درست حساب در هنگام اتصال به حساب پم

اگر با آگاهی خوبی نسبت به استراتژی تریدر، بخواهید به حساب پم متصل شوید، این مزیت را در اختیار خواهید داشت که بدانید با چه تنظیمات و چه مقدار پول سرمایه گذاری را شروع کنید. البته در سایت هشتصد فیلم آموزش افتتاح حساب پم موجود است و می توانید آن را ببینید تا در این زمنیه مشکلی به وجود نیاید.

معایب حساب پم از دید تریدر مدیر صندوق PAMM

احتمالا به عنوان یک تریدر، آنقدر تجربه دارید که بدانید حساب های پم به چه صورت کار می کنند. لازم است که در ادامه یادآور شوم که در حساب pamm چه نکاتی را باید دقت کنید که تبدیل به عیب بزرگ نشوند.

رفتار بروکر با مشتران سرمایه گذار شما

به شدت اهمیت دارد که بروکری را انتخاب کنید که علاوه بر اعتبار کافی، پشتیبانی سریع و خوش رفتاری را داشته باشد. بروکری که پشتیبانی آن ضعیف عمل کند، می تواند سرمایه گذاران شما را که با زحمت جذب کرده اید، بپراند و نتیجه تلاشتان را خراب کند. به این موضوع در درجه اول اهمیت نگاه کنید. بهترین بروکر برای حساب پم در ایران را در جدول مقایسه بروکرهای سایت هشتصد، ببینید و بسنجید.

واریز و برداشت را آسان کنید

باز هم این مورد برمیگردد به روکری که ما به عنوان میزبان حساب پم انتخاب می کنید. پیشنهاد می شود بروکری را برگزینید که واریز و برداشت راحتی را برای سرمایه گذارانتان فراهم می کند. سرعت بروکر در این موضوع بسیار با اهمیت است.

آموزش های سرمایه گذاری را بسازید و در اختیار مشتریان قرار دهید

یکی از بهترین کارهایی که شما را مدیرصندوقی مسئولیت پذیر نشان می دهد، این است که آموزش های متصل شدن به حسابتان را از سیر تا پیاز، بسازید و در اختیار هر سرمایه گذاری که جذب می کنید، بذارید تا بتوانند به راحتی و بدون مشکل به حساب شما وصل شوند.

از رشد بالانس حساب پم نترسید

وقتی که مدت زیادی معاملات سودده ای داشتید و پول زیادی روی حساب شما سرمایه گذاری شد، به شدت مسئولیت پذیر باشید، اما اصلا نترسید از بالانس زیاد حساب پم. این ترس ممکن است نتیجه خوبی در پی نداشته باشد. بهتر است خودتان و ذهنتان را آماده هر مقدار موجودی بالانس کنید و با ترفندهای روانشناسی ترید، ذهنتان را کنترل کنید تا دچار مشکل نشوید.

حساب های پم بسیار سود ساز هستند

این واقعیت موضوع است که علاوه بر عیب های وحشتناک و ساده در حساب های پم، مزایایی هم دارد که اگر با دقت و رعایت اصولی که در این مقاله توضیح داده شد، پم را در سبد درآمدی خود داشته باشید، می تواند هم برای سرمایه گذار و هم برای تریدر، سودهای کلانی به همراه داشته باشد.

حساب پم (PAMM) و ریسک های سرمایه گذاری در آن را سعی کردیم به صورت کامل در این مقاله شرح دهیم. امیدوارم که این توصه ها و نکات، برای شما مفید واقع شده باشد. موفق و پرسود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *