بروکر TenX Prime – نقد و بررسی بروکر تن ایکس پرایم

نام بروکرTenX Prime - تن ایکس پرایم
سال تاسیس2020 میلادی
خدمات به ایرانندارد
پشتیبانی فارسیندارد
میزان اسپردپایین
حساب‌ سنت centندارد
دفتر مرکزیاسترالیا
رگولهFSCA
کپی تریدینگندارد
پرداخت ریبیتندارد
حساب اسلامیدارد
حداقل واریزی25 $
راحت‌ترین راه واریز و برداشتبیت کوین و ویزا
اجازه ترید اسکالپینگبله

به این بروکر چه امتیازی می‌دهید؟

از ۰ تا ۵ انتخاب کنید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می‌ده!

در این صفحه به تحلیل و بررسی بروکر Tenx prime خواهیم پرداخت.

Tenx prime تنها یک حساب معاملاتی  را به کاربران و تریدرها ارائه می دهد که شما می توانید تنها با 25 دلار واریزی آن را افتتاح نمایید، در صورت تمایل به آشنایی با این کارگزاری در ادامه با ما همراه باشید‌.

تن ایکس پرایم چیست؟

Tenx prime نام یکی از بروکر های فعال در بازار است که دارای ویژگی های بسیار خوبی همچون: ارائه ی حساب معاملاتی بدون کمیسیون، نداشتن کارمزد واریز و برداشت، ارائه ی بونوس ۵۰ درصدی، ارائه ی تقویم اقتصادی و … می باشد.

انواع حساب ها در بروکر تن ایکس پرایم

بروکر Tenx prime فقط یک اکانت معاملاتی دارد که این عدم تنوع نیز یک ضعف و درواقع نمره ای منفی برای کارنامه ی کاری این بروکر خواهد بود، اما مطابق معمول ما وظیفه ی تحلیل و بررسی این اکانت را انجام خواهیم داد، در صورت تمایل با ما همراه باشید.

حساب Tenx prime account
25 دلار حداقل واریزی
  • لوریج 1:500
  • اسپرد شروع از 0.1 پیپ
  • کمیسیون : صفر
  • امکات ترید جفت ارز دارد
  • امکان ترید سهام و شاخص ندارد
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
افتتاح حساب
انواع-حساب-بروکر تن ایکس پرایم-ای سی ان-استاندارد-ترید-جفت ارز

افتتاح حساب Tenx prime account

شما برای افتتاح حساب معاملاتی Tenx prime account در بروکر Tenx prime فقط به 25 دلار سرمایه ی اولیه نیاز دارد، اسپرد در این حساب از 0.1 پیپ آغاز می گردد و حداکثر لوریج قابل استفاده در آن نیز 1:500 است، درضمن شما برای معامله و ترید در این حساب کمیسیونی پرداخت نمی کنید.

جدول اطلاعات حساب در TenX Prime

حساب-اسلامی-نداشتن-سواپ-شبانه-بروکر-تن ایکس پرایم

حساب اسلامی در بروکر TenX Prime

داشتن حساب اسلامی یکی از مهمترین مزایا و به عبارتی یک نقطه ی عطف برای بروکر Tenx prime محسوب می گردد، پس چنانچه شما به عنوان یک تریدر مسلمان به دنبال یک حساب بدون سوآپ شبانه با مقدار حداقل واریزی اندک هستید، این بروکر می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

میزان اسپرد بروکر تن ایکس پرایم

شروع اسپرد در تک حساب معاملاتی بروکر Tenx prime از 0.1 آغاز می گردد، همچنین گفتنی است که این حساب هیچ گونه کمیسیونی از معامله گران بابت انجام ترید دریافت نمی کند که این مورد می تواند باعث جذب هرچه بیشتر معامله گران به این بروکر شود.

دفتر مرکزی-رگوله-مشتریان بروکر تن ایکس پرایم

اعتبار بروکر تن ایکس پرایم

چنانچه بخواهیم بروکر tenx prime را به لحاظ میزان اعتبار مورد سنجش و بررسی قرار دهیم، می بایست بگوییم: به دلیل سابقه ی اندک فعالیت و البته داشتن رگوله، این بروکر به لحاظ میزان اعتبار در سطح کاملا متوسطی قرار دارد.

رگوله های تن ایکس پرایم

بروکر Tenx prime دارای رگوله ی FSCA می باشد که امتیاز بسیار مهم و لازم برای هر کارگزاری ای در مبحث اعتبار تلقی می گردد.

دفتر مرکزی تن ایکس پرایم کجاست؟

دفتر مرکزی بروکر Tenx prime در کشور استرالیا قرار دارد.

سابقه بروکر تن ایکس چقدر است؟

بروکر Tenx prime فعالیت خود را به صورت حرفه ای از سال 2020 آغاز کرده است و هم اکنون دارای بیش از 3 سال سابقه ی فعالیت در بازار است که میزان سابقه ای اندک تلقی می گردد.

پشتیبانی فارسی بروکر تن ایکس پرایم

شما برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی بروکر Tenx prime دو امکان ارسال ایمیل به آدرس: support @Tenx prime.com و تماس مستقیم با شماره تلفن: 61731033723+ را در اختیار خواهید داشت که می توانید از آن بهره ببرید لازم به ذکر است که عدم ارائه ی چت آنلاین به عنوان کاربردی ترین راه برقراری ارتباط یکی از معایب بروکر Tenx prime به حساب می آید‌.

نحوه-واریز-برداشت-ریالی-رمز ارز-صرافی-بروکر-تن ایکس پرایم

واریز و برداشت در بروکر تن ایکس پرایم

شما با استفاده از بیت کوین، ویزا و wire transfer می توانید تمامی امور واریز و برداشت خود در بروکر Tenx prime را انجام دهید.

گفتنی است که نیازی نیست هر تریدر به منظور واریز یا برداشت وجه در بروکر tenx prime مبلغی را به عنوان کارمزد بپردازد.

بونوس-دلار-رایگان-بروکر-تن ایکس پرایم-فارکس

بونوس کارگزاری تن ایکس پرایم

بروکر Tenx prime بونوس های متعددی برای ارائه به کاربران خود دارد که به طور مثال می توان به بونوس 50 درصدی اولین واریزی اشاره کرد،برای مشاهده ی نمونه  های دیگر بونوس در این بروکر به وب سایت اصلی آن مراجعه نمایید.

متاتریدر۴-متاتریدر۵-نحوه-نصب متاتریدر-بروکر-تن ایکس پرایم

پلتفرم‌های معاملاتی بروکر تن ایکس پرایم

تنها پلتفرم معاملاتی قابل استفاده در بروکر Tenx prime متاتریدر 4 است که این موضوع می تواند عدم رضایت کاربران علاقه مند به سایر پلتفرم ها مانند متاتریدر 5 را در بر داشته باشد.

دانلود پلتفرم متاتریدر ۴

متاتریدر4-بروکر-آمارکتس-برای-ویندوز
نسخه ویندوز
متاتریدر4-فارکس-برای-اندروید
نسخه اندروید
متاتریدر4-فارکس-برای-ios
نسخه iOS
جفت ارز-رمز ارز-داوجونز-تن ایکس پرایم-نفت-طلا-نزدک

دارایی‌های قابل معامله و ترید در بروکر تن ایکس پرایم

دارایی و نمادهای قابل معامله و ترید در بروکر Tenx prime شامل ارزهای دیجیتال و جفت ارزها، فلزات گرانبها و انرژی است که شما می توانید در امر معامله و ترید از آنها بهره ببرید.

با چقدر سرمایه میتوان در TenX Prime حساب واقعی یا ریل باز کرد؟

بروکر Tenx prime یک کارگزاری تک اکانت است که برای افتتاح آن فقط 25 دلار سرمایه ی اولیه مورد نیاز خواهد بود، در واقع این موضوع یعنی مبلغ حداقل واریزی اندک به منظور افتتاح حساب می تواند یکی از مزیت های بروکر tenx prime در نظر گرفته شود‌.

کپی تریدینگ بروکر TenX Prime

نداشتن سیستم کپی تریدینگ از آن نکات منفی است که می تواند محبوبیت یک بروکر را بسیار کاهش دهد این نوع حساب در بین کاربران بسیار پرطرفدار است و نبود آن در ساز و کار بروکر Tenx prime یک نمره ی منفی برای این بروکر خواهد بود.

آیا بروکر TenX Prime کلاهبردار است؟

Tenx prime سابقه فعالیت چندانی ندارد اما در همین مدت کوتاه نیز هیچگونه گزارش یا مدرکی دال بر انجام تخلف و سو استفاده های مالی از این بروکر وجود ندارد، اما ذکر این نکته نیز بسیار حائز اهمیت و مهم است که در صورتی که هر یک از بروکر های موجود در بازار مرتکب هرگونه تخلف یا سو استفاده ی مالی از کاربران شدند، ما حتما مورد مربوطه را از طریق وب سایت هشتصد به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد تا در دام افراد سود جو گرفتار نشوید.

مزایا و معایب این بروکر

در ادامه به صورت خلاصه مزایا و معایب این بروکر را بررسی خواهیم کرد.

مزایای بروکر

معایب بروکر

تایید هویت در بروکر تن ایکس پرایم

شما می بایست ابتدا با ارسال اوراق شناسایی ملی مانند کارت ملی یا شناسنامه به تیم پشتیبانی بروکر Tenex prime احراز هویت نمایید و بعد از آن با ارائه ی مدارکی مانند صورتحساب های بانکی یا قبوض پرداختی آب و برق تایید آدرس خود را انجام خواهد دهید و به این ترتیب فرآیند ثبت نام در این بروکر کامل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *