بروکر ThreeTrader – نقد و بررسی بروکر تری تریدر

نام بروکرThreeTrader - تری تریدر
سال تاسیس2021 میلادی
خدمات به ایرانندارد
پشتیبانی فارسیندارد
میزان اسپردمتوسط
حساب‌ سنت centندارد
دفتر مرکزیهنگ کنگ
رگولهVFSC
کپی تریدینگدارد
ترفند کاهش اسپردندارد
حساب اسلامیندارد
حداقل واریزی100 $
راحت‌ترین راه واریز و برداشتتتر، ویزا و مسترکارت
اجازه ترید اسکالپینگبله

به این بروکر چه امتیازی می‌دهید؟

از ۰ تا ۵ انتخاب کنید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می‌ده!

در این صفحه بروکرthree trader را به شما معرفی خواهیم کرد.

Three trader یکی از بروکرهای تازه تاسیس است که دارای یک دفتر مرکزی در هنگ کنگ است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این بروکر در ادامه با ما همراه باشید.

تری تریدر چیست؟

Three trader نام یکی از بروکر های فعال در بازار است که از نکات قوت آن می توان به ارائه ی وب سایت بسیار کارآمد با اطلاعات شفاف است.

شما می توانید تنها با 100 دلار واریزی یک حساب ریل در این بروکر افتتاح کنید و از خدمات three trader استفاده نمایید.

انواع حساب ها در بروکر تری تریدر

بروکر three trader فقط دو نوع حساب معاملاتی مختلف را به کاربران خود ارائه می دهد که در ادامه هر یک از آن ها را به صورت مفصل تحلیل و بررسی خواهیم کرد.

حساب Raw zero
1000 دلار حداقل واریزی
  • لوریج 1:500
  • اسپرد شروع از 0 پیپ
  • کمیسیون : 2 دلار به ازای هر لات ترید
  • امکات ترید جفت ارز دارد
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
افتتاح حساب
حساب Pure Spread
100 دلار حداقل واریزی
  • لوریج 1:500
  • اسپرد شروع از 0.5 پیپ
  • کمیسیون: صفر
  • امکات ترید جفت ارز دارد
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
افتتاح حساب
انواع-حساب-بروکر تری تریدر-ای سی ان-استاندارد-ترید-جفت ارز

افتتاح حساب Raw Zero

شما برای افتتاح یک حساب معاملاتی Raw zero به حداقل 1000 دلار سرمایه ی اولیه نیاز خواهید داشت، شروع اسپرد در این حساب از 0 است و به ازای هرلات معامله و ترید 2 دلار کمیسیون از شما طلب می کند، درضمن حداکثر ضریب اهرمی قابل استفاده در این حساب 1:500 تعیین شده است.

افتتاح حساب Pure Spread

حساب معاملاتی pure sperad بروکر three trader فقط به 100 دلار سرمایه ی اولیه نیاز دارد، اسپرد در این حساب از 0.5 پیپ آغاز می گردد و حداکثر لوریج قابل استفاده در آن نیز 1:500 است در ضمن حساب pure spread هیچگونه کمیسیونی بابت انجام معامله و ترید از شما دریافت نمی کند.

جدول اطلاعات حساب در ThreeTrader

حساب-اسلامی-نداشتن-سواپ-شبانه-بروکر-تری تریدر

حساب اسلامی در بروکر ThreeTrader

نداشتن حساب بدون سوآپ و بهره ی شبانه که با نام دیگر خود یعنی حساب اسلامی در بین تریدر ها معروف است یکی از معایب مهم در چارت کاری بروکر three trader به حساب می آید و این موضوع می تواند باعث عدم رضایت تریدرهای مسلمان شود.

میزان اسپرد بروکر تری تریدر

کمترین میزان شروع اسپرد در بین دو حساب معاملاتی بروکر three trader متعلق به حساب raw zero است که شروعی از 0 دارد و بعد از آن حساب pure sperad قرار دارد که شروع اسپرد آن از 0.5 پیپ می باشد.

دفتر مرکزی-رگوله-مشتریان بروکر تری تریدر

اعتبار بروکر تری تریدر

بروکر Three trader با وجود داشتن رگوله به دلیل برخوردار نبودن از سابقه فعالیت کافی، نمی تواند جز بروکرهای بسیار معتبر در نظر گرفته شود.

رگوله های تری تریدر

بروکر three trader تحت نظارت سازمان رگولاتوری vfsc می باشد که همین امر حتی با وجود سابقه ‌‌فعالیت اندک امتیاز ویژه ای برای سطح اعتبار آن به حساب می آید.

دفتر مرکزی تیری تریدر کجاست؟

دفتر مرکزی بروکر three trader در هنگ کنگ قرار دارد.

سابقه بروکر تری تریدر چقدر است؟

Three trader یک بروکر تازه تاسیس است که فعالیت خود را به صورت حرفه ای از سال 2021 آغاز کرده است و به لحاظ میزان سابقه جز بروکرهای کم سابقه و تازه تاسیس دسته بندی می شود.

پشتیبانی بروکر اس وی مارکتس

شما برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی بروکر three trader چند راه مختلف از جمله ارسال ایمیل به آدرس های موجود در وب سایت اصلی بروکر و استفاده از چت آنلاین را در اختیار خواهید داشت که این مورد مهمترین راه برقراری ارتباط برای کاربران در مواجه با هر بروکری است‌، در واقع برخورداری از چت آنلاین از جمله مهم ترین مزایای بروکر three trader محسوب می گردد که می توانید از آن بهره ببرید.

نحوه-واریز-برداشت-ریالی-رمز ارز-صرافی-بروکر-تری تریدر

واریز و برداشت در بروکر اس وی مارکتس

انجام امور واریز و برداشت در بروکر three trader از طریق استفاده از ویزا و مسترکارت، تتر، بیت ولت و bank transfer امکان پذیر است که شما می توانید از آن بهره ببرید.

بونوس-دلار-رایگان-بروکر-تری تریدر-فارکس

بونوس ها

بر اساس دانسته های ما بروکر three trader در حال حاضر هیچگونه بونوسی برای ارائه به کاربران ندارد، اما ممکن است با گذشت زمان قوانین مربوط به بونوس در این بروکر تغییر کند.

متاتریدر۴-متاتریدر۵-نحوه-نصب متاتریدر-بروکر-تری تریدر

پلتفرم‌های معاملاتی

تنها پلتفرم معاملاتی قابل استفاده در بروکر three trader پلتفرم متاتریدر چهار است که البته این عدم تنوع برای انتخاب های بیشتر خود یک ضعف و نمره ی منفی برای این بروکر خواهد بود، اما شما می توانید در صورت تمایل به دانلود این اپلیکیشن بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

دانلود پلتفرم متاتریدر ۴

متاتریدر4-بروکر-آمارکتس-برای-ویندوز
نسخه ویندوز
متاتریدر4-فارکس-برای-اندروید
نسخه اندروید
متاتریدر4-فارکس-برای-ios
نسخه iOS
جفت ارز-رمز ارز-داوجونز-تری تریدر-نفت-طلا-نزدک

دارایی‌های قابل معامله و ترید

دارایی های قابل معامله و ترید در بروکر three trader شامل ارزهای دیجیتال، جفت ارزها، شاخص ها و سهام، طلا و نقره است که شما می توانید در امر انجام معاملات خود از آن ها بهره ببرید.

با چقدر سرمایه میتوان در ThreeTrader حساب واقعی یا ریل باز کرد؟

شما فقط با داشتن 100 دلار سرمایه ی اولیه می توانید صاحب یک حساب معاملاتی pure sperad در بروکر three trader باشید و حساب معاملاتی raw zero این بروکر نیز 1000 دلار سرمایه اولیه نیاز خواهید داشت.

کپی تریدینگ و پم بروکر ThreeTrader

یکی از حائز اهمیت ترین مزیت های موجود در مورد بروکر three trader پشتیبانی از سیستم کپی تریدینگ و حساب پم به صورت همزمان است که قطعا برای همه ی تریدر های وارد شده به این بروکر بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

سیستم کپی تریدینگ و حساب پم در عین حال که شباهت های بسیاری با یکدیگر دارند، دارای تفاوت های اساسی نیز هستند و انتخاب هر یک از آن ها به عنوان یک روش کسب درآمد مستلزم داشتن دانش کافی است، پس چنانچه در این مورد نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید، می توانید از طریق راه های پشتیبانی سایت هشتصد با ما در ارتباط باشید.

آیا بروکر ThreeTrader کلاهبردار است؟

بروکر three trader یک کارگزاری نو پا و تازه تاسیس است و به همین دلیل نمی‌توان جواب قاطع و درستی به این سوال  داد اما به طورکلی و با نگاهی گذرا به همین عمر کوتاه بروکر three trader می بایست گفت که تمامی فعالیت های این بروکر در این مدت از سلامت کامل برخوردار بوده است، با این حال چنانچه در آینده ما مطلع شدیم این بروکر دچار هرگونه خطا یا تخلف شده است، آن را حتما با شما در میان خواهیم گذاشت.

مزایا و معایب این بروکر

در ادامه به صورت خلاصه مزایا و معایب این بروکر را بررسی خواهیم کرد.

مزایای بروکر

معایب بروکر

تایید هویت در بروکر تری تریدر

تایید هویت در بروکر three trader یک فرایند دو مرحله ای است که در ابتدا شما می بایست اوراق شناسایی ملی مانند کارت ملی، شناسنامه و یا هرگونه مدرکی از این دست را به تیم پشتیبانی این بروکر ارسال نمایید و بعد از آن نیز ارائه ی مدارکی مانند صورتحساب های بانکی یا قبوض پرداختی آب و برق برای تایید آدرس کفایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *