بروکر WHIZ FX – نقد و بررسی بروکر ویز اف ایکس

نام بروکرWHIZ FX - ویز اف ایکس
سال تاسیس2022 میلادی
خدمات به ایرانندارد
پشتیبانی فارسیندارد
میزان اسپردمتوسط
حساب‌ سنت centندارد
دفتر مرکزیاسترالیا
رگولهASIC
کپی تریدینگدارد
ترفند کاهش اسپردندارد
حساب اسلامیندارد
حداقل واریزی5 $
راحت‌ترین راه واریز و برداشتتتر
اجازه ترید اسکالپینگبله

به این بروکر چه امتیازی می‌دهید؟

از ۰ تا ۵ انتخاب کنید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می‌ده!

در این صفحه قصد بررسی دقیق بروکر whiz fx را داریم.

پس اگر شما نیز جز تریدرهایی هستید که قصد افتتاح حساب در یک بروکر با حداقل واریزی اندک را دارید، برای آشنایی بیشتر با این کارگزاری در ادامه با ما همراه باشید.

ویز اف ایکس چیست؟

Whiz fx نام یکی از بروکرهای فعال در بازار است که معامله گران در آن امکان انجام معامله و ترید در سه حساب مختلف معاملاتی را خواهند داشت و بازه ی حداقل واریزی در آن بسته به نیاز و سلایق تریدرها از 5 تا 200 دلار می باشد.

انواع حساب ها در بروکر ویز اف ایکس

بروکر whiz fx امکان ترید و معامله بر روی سه اکانت مختلف را برای کاربران خود فراهم کرده که در ادامه هر یک را تحلیل و بررسی خواهیم کرد‌.

حساب PAMM
200 دلار حداقل واریزی
  • لوریج 1:200
  • اسپرد شروع از 0.1 پیپ
  • کمیسیون : 7 دلار به ازای هر لات ترید
  • امکات ترید جفت ارز دارد
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
افتتاح حساب
حساب ECN
100 دلار حداقل واریزی
  • لوریج 1:200
  • اسپرد شروع از 0.4 پیپ
  • کمیسیون: صفر
  • امکات ترید جفت ارز دارد
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
افتتاح حساب
حساب Standard
5 دلار حداقل واریزی
  • لوریج 1:200
  • اسپرد شروع از 1 پیپ
  • کمیسیون: صفر
  • امکات ترید جفت ارز دارد
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
افتتاح حساب
انواع-حساب-بروکر-ویز اف ایکس-ای سی ان-استاندارد-ترید-جفت ارز

افتتاح حساب Standard

افتتاح یک حساب standard در بروکر whiz fx نیاز به سرمایه ی خاصی ندارد و شما فقط با 5 دلار واریزی می توانید یک اکانت standard افتتاح نمایید، اسپرد در این حساب از 1 پیپ آغاز می شود و فاقد هر گونه کمیسیون در ازای معاملات شما است در ضمن حداکثر لوریج قابل استفاده در این حساب نیز 1:200 می باشد.

افتتاح حساب ECN

حساب Ecn در whiz fx نیز مانند اکانت استاندارد آن اکانت چندان گرانی نیست و شما فقط با داشتن 100 دلار واریزی می توانید بر روی این حساب بدون کمیسیون به ترید و معامله بپردازید، بیشترین ضریب اهرمی قابل استفاده در Ecn مقدار  1:200 است و اسپرد آن شروعی از 0.4 دارد.

افتتاح حساب PAMM

حساب pamm با نیاز به 200 دلار واریزی اولیه به عنوان گران ترین اکانت در بین حساب های بروکر whiz fx شناخته می شود اما حتی گرانترین حساب در بروکر whiz باز هم یک گزینه ی مناسب برای افرادی با در آمد متوسط است، اسپرد در حساب whiz fx از 0.1 پیپ آغاز می گردد و حداکثر لوریج قابل استفاده در آن نیز 1:200 است در ضمن تفاوت اساسی این حساب با حساب های قبلی بروکر مربوطه در یافت کمیسیون 7 دلاری به ازای هر لات معامله و ترید است.

جدول اطلاعات حساب در WHIZ FX

حساب-اسلامی-نداشتن-سواپ-شبانه-بروکر-ویز اف ایکس

حساب اسلامی در بروکر WHIZ FX

نداشتن حساب اسلامی یکی از مهترین معایب موجود در سیستم کاری بروکر whiz fx است، چرا که حساب اسلامی قابلیت جذب عده ی زیادی از تریدر های مسلمان را به هر بروکر و در نتیجه به بازار دارد اما بروکر whiz fx فاقد این قابلیت می باشد.

میزان اسپرد بروکر ویز اف ایکس

کمترین میزان شروع اسپرد در بین سه حساب standard, Ecn، pamm متعلق به حساب آخر یعنی pamm با 0.1 پیپ و بعد از آن نیز حساب Ecn با 0.4 پیپ قرار می گیرد و نقطه ی آغاز اسپرد در حساب استاندارد نیز 1 پیپ است.

دفتر مرکزی-رگوله-مشتریان بروکر ویز اف ایکس

اعتبار بروکر ویز اف ایکس

معمولا می بایست برای تعیین و تخمینی درست از سطح اعتبار یک بروکر عوامل متعددی را در نظر گرفت و بررسی کرد اما دو فاکتور اساسی و متمایز که حتی می توان گفت اصلی ترین عامل اعتبار یا عدم اعتبار برای یک بروکر به حساب می آیند میزان سابقه ی فعالیت و داشتن یا نداشتن رگوله است که از این نظر بروکر whiz fx  را با وجود دارا بودن رگوله و البته با در نظر گرفتن تازه تاسیس بودن آن می بایست بروکری با میزان متوسطی از اعتبار به حساب آورد.

رگوله های ویز اف ایکس

بروکر whiz fx تحت نظارت و سرپرستی سازمان رگولاتوری ASIC است که همین امتیاز ویژه تاثیر به سزایی در سطح اعتبار این شرکت خواهد داشت.

دفتر مرکزی ویز اف ایکس کجاست؟

دفتر مرکزی بروکر whiz fx واقع در کشور استرالیا می باشد.

سابقه بروکر ویز اف ایکس چقدر است؟

Whiz fx یک کارگزاری تازه تاسیس است و سابقه‌ی چندانی از نظر کمی ندارد، چرا که این بروکر از سال 2022 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است.

پشتیبانی فارسی بروکر ویز اف ایکس

شما از چهار راه مختلف امکان بر قراری ارتباط با تیم پشتیبانی بروکر whiz fx را خواهید داشت که عبارتند از ارسال تیکت، ارسال ایمیل به آدرس: support @whiz fx. Com و تماس مستقیم با شماره تلفن:61280057907 + ، البته مهمترین راه برقرار ارتباط با تیم پشتیبانی این بروکر که یک مزیت قابل اهمیت نیز برای آن محسوب می گردد امکان استفاده از چت آنلاین است.

نحوه-واریز-برداشت-ریالی-رمز ارز-صرافی-بروکر-ویز اف ایکس

واریز و برداشت در بروکر ویز اف ایکس

امکان واریز و برداشت در بروکر whiz fx از طریق Bank wire و تتر ممکن و‌ انجام پذیر است.

لازم به ذکر است که عدم تنوع در روش های واریز و برداشت در بروکر whiz fx از معایب این بروکر است.

بونوس-دلار-رایگان-بروکر-ویز اف ایکس-فارکس

بونوس کارگزاری ویز اف ایکس

بر اساس اطلاعات موجود در حال حاضر بروکر whiz fx هیچگونه بونوسی برای ارائه به کاربران خود ندارد اما شما می توانید با ورود به وب سایت اصلی این شرکت از خبر های آپدیت و به روز مطلع باشید و در صورت اختصاص بونوس به افراد، شرایط دریافت آن را مطالعه نمایید.

متاتریدر۴-متاتریدر۵-نحوه-نصب متاتریدر-بروکر-ویز اف ایکس

پلتفرم‌های معاملاتی بروکر ویز اف ایکس

پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 تنها اپلیکیشن ممکن برای استفاده ی شما در بروکر whiz fx است که می توانید آن را از طریق لینک های زیر دریافت و دانلود نمایید، البته لازم به ذکر است که این تک انتخابی بودن و عدم تنوع یک پوئن منفی برای whiz fx خواهد بود.

متاتریدر4-بروکر-آمارکتس-برای-ویندوز
دانلود متاتریدر 5 - نسخه ویندوز
متاتریدر4-فارکس-برای-اندروید
دانلود متاتریدر 5 - نسخه اندروید
متاتریدر4-فارکس-برای-ios
دانلود متاتریدر 5 - نسخه ios
جفت ارز-رمز ارز-داوجونز-ویز اف ایکس-نفت-طلا-نزدک

دارایی‌های قابل معامله و ترید در بروکر ویز اف ایکس

برای انجام معاملات در بروکر whiz fx نماد هایی مانند: جفت ارزها، ارزهای دیجیتال و cfd وجود دارد که شما می توانید از آن بهره ببرید.

با چقدر سرمایه میتوان در WHIZ FX حساب واقعی یا ریل باز کرد؟

بروکر whiz fx چندان کارگزاری گرانی نیست و شما حتی با مبلغ ناچیز 5 دلار قادر به افتتاح یک حساب standard خواهید بود، حساب های Ecn با 100 و pamm با 200 دلار از دیگر اکانت های موجود در whiz fx می باشند.

کپی تریدینگ بروکر WHIZ FX

یکی از جذاب ترین مزیت های بروکر whiz fx دارا بودن سیستم کپی تریدینگ و حساب معاملاتی pamm است که قطعا باعث محبوبیت بیشتر این بروکر در بین معامله گران خواهد بود.

آیا بروکر WHIZ FX کلاهبردار است؟

برای بررسی موضوعی مثل این مورد، ابتدا لازم است، ببینیم بروکر مورد نظر چند سال سابقه و درواقع طول عمر دارد تا بعد برسیم به این مورد که آیا در طول سال‌های فعالیت خود تخلفی مرتکب شده است یا خیر، حال با این تفاسیر و با توجه به تازه تاسیس بودن بروکر whiz fx نمی توان پاسخ درست و قاطعی به این سوال داد چراکه زمان برای رسیدن به جوابی درست در این زمینه بسیار الزامی است، اما ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که ما تاکنون هیچ گونه گزارشی از تخلف بروکر whiz fx دریافت نکرده ایم.

مزایا و معایب این بروکر

در ادامه به صورت خلاصه مزایا و معایب این بروکر را بررسی خواهیم کرد.

مزایای بروکر

معایب بروکر

تایید هویت در بروکر ویز اف ایکس

شما برای انجام تایید هویت خود در بروکر whiz fx ابتدا می بایست اوراق هویتی ای مانند شناسنامه، کارت ملی و … را به تیم پشتیبانی این بروکر ارسال نمایید و در وحله بعد به منظور تایید آدرس، ارائه ی صورتحساب های بانکی و قبوض پرداختی آب و برق کفایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *