بروکر bullseye markets – نقد و بررسی بروکر بولز آی مارکتس

بروکر bullseye markets - نقد و بررسی بروکر بولز آی مارکتس
امتیاز
6/10
نام بروکرBullsEyeMarkets - بولز آی مارکتس
سال تاسیس2019 میلادی
خدمات به ایرانندارد
پشتیبانی فارسیندارد
میزان اسپردپایین
حساب‌سنت centندارد
دفتر مرکزیجزایر مارشال
رگولهندارد
کپی تریدینگدارد
حساب اسلامیدارد
حداقل واریزی50 $
راحت‌ترین راه واریز و برداشتویزا و مستر کارت، maestro ، بیت کوین، wire transfer ، neteller ، اسکریل و ...
اجازه ترید اسکالپینگبله

در این صفحه به نقد و بررسی بروکر bullseye markets می پردازیم.
از نکات قابل ذکر بروکر bulls eye markets می توان به تنوع حساب های معاملاتی و امکان افتتاح حساب با ۵۰ دلار واریزی اشاره نمود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با بروکر bulls eye markets در ادامه با ما همراه باشید.

BullsEye markets چیست؟

Bulls eye markets نام یکی از بروکرهای فعال بازار است که بیش از ۱۷۵ نماد معاملاتی را به کاربران به منظور معامله و ترید ارائه می دهد و شما می توانید با معرفی این بروکر به سایر تریدرها تا 15 دلار کمیسیون به ازای هر لات معامله ی آن تریدرها از بروکر bulls eye دریافت نمایید.
Bulls eye markets که یکی از بروکرهای کم سابقه ی بازار است، خدمات بسیار گسترده ایی مانند: سیستم کپی ترید، پشتیبانی به صورت چت آنلاین و … را به معامله گران ارائه می دهد.

انواع حساب ها در بروکر bulls eye markets

شما می توانید با بررسی جدول زیر اطلاعات بسیاری در ارتباط با انواع حساب های موجود در بروکر bulls eye market به دست آورد.

حساب Prime
۵۰۰۰۰ دلار حداقل واریزی
  • لوریج : ۱:۲۰۰
  • اسپرد: شروع از ۰
  • کمیسیون : ۳$
  • امکات ترید جفت ارز دارد.
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد!
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد!
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد!
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
افتتاح حساب
حساب ECN pro
۵۰۰۰ دلار حداقل واریزی
  • لوریج : ۱:۴۰۰
  • اسپرد: شروع از ۰
  • کمیسیون:۷$
  • امکات ترید جفت ارز دارد.
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد!
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد!
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد!
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
افتتاح حساب
حساب ECN
۵۰۰ دلار حداقل واریزی
  • لوریج : ۱:۴۰۰
  • اسپرد : شروع از ۰
  • کمیسیون: ۱۰$
  • امکات ترید جفت ارز دارد.
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد!
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد!
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد!
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
افتتاح حساب
حساب Classic
۵۰۰ دلار حداقل واریزی
  • لوریج ۱:۴۰۰
  • اسپرد : شروع از ۱ پیپ
  • کمیسیون: صفر
  • امکات ترید جفت ارز دارد.
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد.
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد.
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد!
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
افتتاح حساب
حساب Micro
50 دلار حداقل واریزی
  • لوریج : ۱:۱۰۰۰
  • اسپرد : شروع از ۱ پیپ
  • کمیسیون: صفر
  • امکات ترید جفت ارز دارد.
  • امکان ترید سهام و شاخص دارد!
  • امکان ترید ارز دیجیتال دارد!
  • اجازه استفاده از اکسپرت دارد!
  • اجازه اسکالپینگ : دارد
افتتاح حساب
حساب های بروکر BullsEye

با توجه به آنچه در جدول بالا مشاهده و ملاحظه می نمایید، بروکر bulls eye market پنج نوع حساب معاملاتی متعدد را به کاربران و تریدرها ارائه می دهد و در واقع می توان گفت این بروکر به لحاظ تنوع حساب های معاملاتی بسیار عالی عمل نموده است، ما در ادامه به صورت مفصل به بررسی این حساب های معاملاتی خواهیم پرداخت.

افتتاح حساب micro

حداقل واریزی به منظور افتتاح یک حساب micro در بروکر bulls eye markets مبلغ 5۰$ می باشد، اسپرد این حساب به صورت شناور است و از 1 آغاز می گردد، همچنین از مزایای این حساب می توان به نداشتن کمیسیون اشاره کرد، لازم به ذکر است که تریدرها و معامله گران می توانند با بهره گیری از این حساب از حداکثر ضریب اهرمی یا لوریج 1:1000 استفاده نمایند.

افتتاح حساب classic

شما می توانید با حداقل واریزی مبلغ 500 دلار یک حساب کلاسیک در بروکر bullseye افتتاح نمایید، این حساب هیچ گونه کمیسیونی ندارد و اسپرد آن از 1 آغاز می گردد‌، همچنین حداکثر لوریج یا ضریب اهرمی قابل استفاده در آن 1:400 می باشد.

افتتاح حساب ECN

برای افتتاح یک حساب ECN در بروکر bulls eye به حداقل واریزی مبلغ 500 دلار نیاز است، اسپرد این حساب از ۰ آغاز می گردد و دارای ۱۰ دلار کمیسیون به ازای هر لات ترید می باشد، همچنین می توان گفت حداکثر لوریج یا ضریب اهرمی قابل استفاده در این حساب 1:400 می باشد.

افتتاح حساب ECN pro

کمترین میزان واریزی برای افتتاح یک حساب ecn pro در بروکر bulls eye market مبلغ 5000 دلار است، اسپرد این حساب از ۰ آغاز می گردد و دارای 7 دلار کمیسیون به ازای هر لات ترید می باشد، حداکثر ضریب اهرمی قابل استفاده در این حساب نیز 1:400 می باشد.

افتتاح حساب prime

شما می توانید با حداقل واریزی مبلغ 50000 دلار یک حساب prime در بروکر bullseye افتتاح نمایید، این حساب دارای حداکثر لوریج 1:200 می باشد و اسپرد آن از 0 آغاز می گردد، میزان کمیسیون آن نیز 3 دلار می باشد.

جدول اطلاعات حساب در bullseye

حساب اسلامی بروکر bullsceyemarkets

حساب اسلامی بروکر bullsceyemarkets

امکان استفاده از حساب اسلامی در بروکر bulls eye markets برای کاربران مسلمان مهیا می باشد و چنانچه شما یک تریدر مسلمان هستید، می توانید از این حساب بهره مند شوید.

اسپرد بروکر bulls eye

حساب های موجود در بروکر bulls eye به لحاظ شروع اسپرد به دو گروه تقسیم می شوند، در یک گروه میزان شروع اسپرد از ۰ است و در گروه دیگر میزان شروع اسپرد از ۱ می باشد، که شما می توانید با توجه به استراتژی و سلیقه ی خود، هریک از این حساب ها را که تمایل داشته باشید، افتتاح نمایید.

اعتبار بروکر bulls eye

اعتبار بروکر bulls eye

از آنجایی که بروکر bulls eye تحت نظارت هیچ یک از سازمان های رگولاتوری نمی باشد و از طرفی سابقه فعالیت زیادی در بازار ندارد، می توانیم بگوییم: در مقایسه با سایر بروکرهای با سابقه و دارای رگوله، بروکر bulls eye markets دارای اعتبار چندانی نمی باشد.

آیا بروکر bulls eye markets رگوله دارد؟

بررسی های تیم تحقیقاتی سایت هشتصد، حاکی از آن است که بروکر bullseyemarkets تحت نظارت هیچ یک از سازمان های رگولاتوری نیست و فاقد رگوله است.

دفتر مرکزی بروکر bulls eye markets

دفتر مرکزی بروکر bulls eye markets کجاست؟

دفتر مرکزی بروکر bulls eye markets واقع در جزایر مارشال می باشد.

بروکر bullseye چند سال سابقه ی فعالیت دارد؟

بروکر bullseye فعالیت خود را از سال 2019 آغاز کرده است و سابقه فعالیتی کمتر از پنج سال دارد.

پشتیبانی بروکر bulls eye markets

برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی بروکر bulls eye markets از طریق راه هایی مانند: چت آنلاین، ارسال ایمیل به آدرس: support@bullseyemarkets.com و تماس مستقیم با شماره ی: 442032907311 + امکان پذیر است که شما می توانید به منظور پرسش سوال های خود از آن استفاده کنید، البته می بایست توجه نمایید که پشتیبانی این بروکر در روزهای شنبه و یکشنبه هیچ گونه فعالیتی نخواهند داشت و شما می توانید در سایر روزهای هفته از مشاوره رایگان این تیم بهره مند شوید.

واریز و برداشت در بروکر bulls eye

واریز و برداشت در بروکر bulls eye

روش های واریز و برداشت در بروکر bulls eye market شامل استفاده از: ویزا و مستر کارت، maestro ، بیت کوین، wire transfer ، neteller ، اسکریل و … می باشد که شما می توانید به منظور انجام امور واریزو برداشت از آن بهره ببرید.

بنوس بروکر bull eye market

در حال حاضر در بروکر bull eye market دو بنوس مختلف ارائه می شود که یکی بنوس بیست درصدی قابل معامله و دیگری بنوس صد درصدی واریزی می باشد که این بنوس ها با توجه به حساب معاملاتی کاربران به آنها ارائه می شود.

بنوس بروکر bull eye market

پلتفورم های معاملاتی بروکر bullseye

تنها پلتفورم معاملاتی قابل استفاده در بروکر bulls eye markets پلتفورم معاملاتی متاتریدر ۴ است که شما می توانید آن را از طریق لینک های زیر دریافت و دانلود نمایید.
البته عدم پشتیبانی از پلتفورم معاملاتی متاتریدر پنج را می توان از معایب مهم بروکر bulls eye markets نام برد.

پلتفورم های معاملاتی بروکر bullseye
متاتریدر4-بروکر-آمارکتس-برای-ویندوز
دانلود متاتریدر 4 - نسخه ویندوز
متاتریدر4-فارکس-برای-اندروید
دانلود متاتریدر 4 - نسخه اندروید
متاتریدر4-فارکس-برای-ios
دانلود متاتریدر 4 - نسخه ios
دارایی های قابل معامله و ترید در بروکر bulls eye markets

دارایی های قابل معامله و ترید در بروکر bulls eye markets

شما می توانند با تایید هویت و افتتاح حساب در بروکر bulls eye markets به معامله و ترید دارایی هایی مانند: جفت ارزها، ارزهای دیجیتال، شاخص ها و سهام و … بپردازید.
در واقع می توان گفت بروکر bulls eye به لحاظ تنوع نمادهای معاملاتی بسیار عالی عمل نموده است و این مورد از نکات بسیار مهم و قابل توجه این بروکر می باشد.

با چه میزان سرمایه می توان در بروکر bulls eye markets حساب ریل یا واقعی افتتاح کرد؟

کمترین میزان سرمایه برای افتتاح یک حساب واقعی در بروکر bulls eye مبلغ 50 دلار می باشد که برای افتتاح یک حساب micro کفایت می کند.

سیستم کپی تریدینگ بروکر bullseye

خوشبختانه سیستم کپی تریدینگ در بروکر bullseye پشتیبانی و ساپورت می گردد و شما می توانید با ورود به وب سایت اصلی bulls eye markets و انتخاب گزینه های متعدد موجود مانند: شروع کپی ترید، بهترین مدیران سرمایه و … به مقصود خود دست یابید.

وب سایت و محیط کاربری بروکر bulls eye market

از آنجایی که بروکر bulls eye markets اطلاعات بسیار جامع و کاربردی در وب سایت اصلی خود منتشر کرده است و امکانات و آپشن های متعددی مانند: ماشین حساب فارکس، آموزش های رایگان و … را در این وب سایت قرار داده است، امتیاز ما از ۱ تا ۱۰ به وب سایت و محیط کاربری این بروکر امتیاز 9 می باشد که با توجه به سابقه ی کم bulls eye markets امتیاز بسیار بالایی می باشد که کیفیت وب سایت و محیط کاربری این بروکر را نشان می دهد.

ماشین حساب فارکس بروکر bulls eye

از مزیت های بروکر bulls eye markets می توان به ارائه ی ماشین حساب فارکس اشاره نمود که به کاربران و تریدرها کمک می کند تا میزان ریسک و سود و زیان خود از هر معامله را محاسبه نمایند و در معاملات خود به موفقیت بیشتری دست یابند.

آموزش های رایگان بروکر bulls eye market

بروکر bulls eye markets آموزش های متعدد و رایگانی را از پایه به کاربران و معامله گران خود ارائه می دهد که شامل: آموزش های پایه مانند: چیستی فارکس و آشنایی با مفاهیم اولیه و همچنین آموزش های پیشرفته مانند: چگونگی خواندن چارت و … می باشد و شما می توانید با ورود به وب سایت اصلی bulls eye و کلیک بر روی هر بخش از این آموزش های رایگان بهره ببرید.

آیا بروکر bullseyemarkets کلاه بردار است؟

با توجه به زیاد شدن کلاه برداری در بروکرهای متعدد، یکی از سوالات متعدد در سال های اخیر، در ذهن تریدرها این سوال است که آیا بروکر مدنظرشان کلاه بردار است یا خیر.
ما برای پاسخ دادن به این پرسش از نظرات و گزارش های کاربران در ارتباط با هر بروکر بهره می بریم و در صورتی که کاربران گزارش هایی از کلاه برداری و اقدامات غیر قانونی در یک بروکر به ما ارائه دهند، ما حتما آن را با مخاطبان وب سایت خود به اشتراک خواهیم گذاشت، اما خوشبختانه در ارتباط با بروکر bulls eye markets تاکنون هیچ گونه گزارشی از کلاه برداری این بروکر به دست ما نرسیده است، اما چنانچه مخاطبان بروکر bullseyemarket در آینده گزارشی از کلاه برداری این بروکر به ما ارائه دادند، ما قطعا آن را با شما نیز در میان خواهیم گذاشت تا گام مهمی در راستای آگاه سازی و کمک به کاربران خود، برداشته باشیم.

مزایا و معایب این بروکر

در ادامه به صورت خلاصه مزایا و معایب این بروکر را بررسی خواهیم کرد.

مزایای بروکر

معایب بروکر

برای تایید هویت و افتتاح حساب در بروکر bulls eye markets چه مدارکی لازم است؟

تایید هویت و افتتاح حساب در بروکر bulls eye markets شامل دو مرحله است: مرحله ی اول تایید هویت شخص است که با ارسال مدارکی مانند: گواهینامه، شناسنامه، کارت ملی و … انجام می پذیرد و مرحله ی دوم: تایید آدرس است که به ارسال مدارک تایید کننده ی اقامت فرد نیاز دارد، مدارکی مانند: صورت حساب های بانکی، قبوض آب و برق و …

تایید هویت و افتتاح حساب در بروکر bulls eye markets