TP Global FX - تی پی گلوبال اف ایکس

امتیاز
6/10
بروکر TP Global FX - نقد و بررسی بروکر تی پی گلوبال اف ایکس
بروکر TP Global FX - نقد و بررسی بروکر تی پی گلوبال اف ایکس
نام بروکرTP Global FX - تی پی گلوبال اف ایکس
سال تاسیس2017 میلادی
خدمات به ایرانندارد
پشتیبانی فارسیندارد
میزان اسپردمتوسط
حساب‌ سنت centندارد
دفتر مرکزیموریس
رگولهNFA و VFSc
کپی تریدینگدارد
ترفند کاهش اسپردندارد
حساب اسلامیدارد
حداقل واریزی50 $
راحت‌ترین راه واریز و برداشتتتر و بیت کوین
اجازه ترید اسکالپینگبله

در این صفحه به نقد‌ و بررسی بروکر TP Global FX می‌پردازیم.

بروکر تی پی گلوبال اف ایکس نمادهای بسیار متنوع و متعددی را برای معامله و ترید به کاربران ارائه می دهد که شما می توانید از آن بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با tp global fx در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش ثبت نام در بروکر TP Global FX

متاسفانه فعلا امکان ثبت نام در این بروکر وجود ندارد.

pdf-آموزش-بروکر
آموزش ثبت نام در بروکر TP Global FX

بررسی بروکر TP Global FX

در ادامه به بررسی این بروکر خواهیم پرداخت:

TP Global FX چیست؟ تی پی گلوبال اف ایکس چیست؟

TP global fx نام یکی از بروکرهای فعال در بازار است که ارائه‌ی سیستم کپی ترید، ارائه ی حساب اسلامی، امکان افتتاح حساب تنها با 50 دلار واریزی، برگزاری مسابقات جذاب بین IB ها و … را می توان از مزایای آن در نظر گرفت.

اعتبار بروکر TP Global FX

همانطور که میدانید سطح اعتبار یک بروکر به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها اول میزان سابقه ی کاری و بعد از آن داشتن یا نداشتن رگوله می باشد، لذا با در نظر گرفتن این توضیحات و بررسی آن ها در ارتباط با بروکر Tpglobalfx می توان این بروکر را یک کارگزاری  متوسط از نظر اعتبار در نظر گرفت.

اعتبار-بروکر-تی پی گلوبال اف ایکس-امنیت

آیا بروکر TP Global FX رگوله دارد؟

بله، بروکر Tp global fx دارای رگوله‌های NFA و VFSc است.

پشتیبانی-فارسی-بروکر-تی پی گلوبال اف ایکس

دفتر مرکزی بروکر TP Global FX کجاست؟

دفتر مرکزی بروکر Tpglobalfx در موریس واقع است.

بروکر TP Global FX چند سال سابقه دارد؟

بروکر TP global fx از سال 2017 فعالیت خود را به صورت حرفه ای در بازار آغاز کرده است و هم اکنون دارای سابقه ای بیش از 5 سال می باشد که می توان این رزومه را سابقه ای کاملا متوسط برای این کارگزاری تلقی کرد.

جفت ارز-رمز ارز-داوجونز-تی پی گلوبال اف ایکس-نفت-طلا-نزدک

دارایی‌های قابل معامله و ترید در بروکر TP Global FX

از جمله نماد ها و دارایی های مورد استفاده برای انجام معامله و ترید در بروکر Tp global fx می توان به : جفت ارزها، برخی فلزات گران بها، ارزهای دیجیتال، شاخص ها و سهام و cfd اشاره کرد که در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بروکر TP Global FX - نقد و بررسی بروکر تی پی گلوبال اف ایکس

پشتیبانی بروکر TP Global FX

تنها راه برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی بروکر Tpglobalfx ارسال ایمیل به آدرس support@Tpglobalfx.com است، لازم به ذکر می باشد که این عدم تنوع در راه های برقراری ارتباط برای بروکر Tpglobalfx یک ضعف و درواقع پوئن منفی خواهد بود و شاید بهتر می بود این بروکر راه های ارتباطی دیگر و بیشتری را مانند ارسال پیام در چت آنلاین، برقراری تماس مستقیم و … را نیز به کاربران ارائه می داد.

البته لازم به ذکر است که در کنار نداشتن تنوع در راه های ارتباط با پشتیبانی، این بروکر در تمامی ساعات شبانه روز و در هفت روز هفته پاسخ گوی تمامی سوالات تریدرها می باشد.

مزایای بروکر TP Global FX

مزایا-معایب-خدمات-بروکر-تی پی گلوبال اف ایکس

معایب بروکر TP Global FX

سیستم کپی تریدینگ بروکر TP Global FX

یکی از مزبت های قابل ذکر بروکر tp global fx این است که شما می توانید با بهره گیری از سیستم کپی ترید این بروکر از بازار درآمد دلاری کسب نمایید، چه به عنوان یک تریدر حرفه ای، چه به عنوان یک فرد آماتور.

چنانچه شما به عنوان یک فرد آماتور قصد استفاده از سیستم کپی ترید را دارید، می بایست در ابتدا در این بروکر افتتاح حساب کرده، سپس مبلغ مورد نظرتان را به حساب خود واریز نموده، یک استراتژی پر بازده را انتخاب کرده و منتظر معاملات شخص مورد نظر باشید که در واقع این روشی است بسیار ساده برای کسب درآمد دلاری از بازار.

انواع-حساب-بروکر-تی پی گلوبال اف ایکس-ای سی ان-استاندارد-ترید-جفت ارز

جدول معرفی و مقایسه انواع حساب ها در بروکر TP Global FX

شما می توانید با توجه به جدولی که در ادامه موجود است، اطلاعات مربوط به حساب های معاملاتی بروکر tpglobalfx را مشاهده نمایید.

نام حساب/مشخصات

Institutional

ProStandard    
حداقل واریزی25000$500$50$   
اسپردشروع از 0.2 پیپشروع از 0.2 پیپشروع از 1.2 پیپ   
کمیسیون8 دلار به ازای هر لات ترید15 دلار به ازای هر لات ترید0   
حداکثر لوریج1:5001:5001:500   
امکان ترید جفت ارزهابلهبلهبله   
امکان ترید سهام و شاخصبلهبلهبله   
امکان ترید ارزهای دیجیتالبلهبلهبله   
اجازه ی اسکالپینگبلهبلهبله   
امکان استفاده از اکسپرتبلهبلهبله   

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید بروکر Tp global fx سه نوع حساب معاملاتی مختلف را به کاربران خود ارائه می دهد که در ادامه هر یک از آنها را به صورت مفصل تحلیل و بررسی خواهیم کرد.

حساب-اینستیتوشنال-استاندارد-پرو-بروکر-تی پی گلوبال اف ایکس

افتتاح حساب استاندارد

شما برای افتتاح یک حساب standard در بروکر Tpglobalfx فقط به 50 دلار سرمایه ی اولیه نیاز خواهید داشت که این خود یک امتیاز هم برای کاربران و‌هم برای کارنامه ی بروکر است، چرا که میزان حداقل واریزی افتتاح حساب ریل در این بروکر در مقایسه با بسیاری از دیگر بروکرها مبلغی نسبتا پایین است، اسپرد در حساب standard  این بروکر از 1.2 پیپ آغاز می گردد و فاقد کمیسیون می باشد در ضمن حداکثر لوریج قابل استفاده در این حساب 1:500 است.

افتتاح حساب Pro

افتتاح یک حساب pro در بروکر Tp global fx با واریز مبلغ 500 دلار امکان پذیر است، اسپرد این حساب از 0.2 پیپ آغاز می گردد و کمیسیون آن 15 دلار به ازای هر لات ترید و معامله می باشد، حداکثر لوریج قابل استفاده در آن نیز 1:500 است.

افتتاح حساب Institutional

افتتاح یک حساب Institutional در بروکر Tp globalfx مستلزم داشتن سرمایه ای 25000 دلاری است، کمیسیون این حساب 8 دلار به ازای هر لات ترید تعیین شده است و اسپرد آن شروعی از 0.2 پیپ دارد، حداکثر ضریب اهرمی قابل استفاده در این حساب نیز مانند دو حساب دیگر 1:500 می باشد.

اسپرد بروکر TP Global FX

بیشترین میزان شروع اسپرد در بین حساب های سه گانه ی بروکر Tpglobalfx متعلق به حساب standard این بروکر است که از 1.2 پیپ آغاز می گردد و دو حساب دیگر یعنی pro و Institutional مشترکا شروع اسپردی از 0.2 پیپ دارند.

بروکر TP Global FX - نقد و بررسی بروکر تی پی گلوبال اف ایکس

حساب اسلامی بروکر TP Global FX

در زمینه ی حساب اسلامی برای بروکر Tpglobalfx لازم به توضیح است که اما از آنجایی که تمامی حساب های موجود در بروکر Tp globalfx فاقد بهره و سوآپ شبانه هستند و دقیقا مطابق با کار کرد حساب اسلامی تنظیم شده اند پس می توان Tp global fx را بروکری دارای حساب اسلامی به حساب آورد.

نحوه-واریز-برداشت-ریالی-رمز ارز-صرافی-بروکر-تی پی گلوبال اف ایکس

واریز و برداشت در بروکر TP Global FX

انجام امور واریز و برداشت در بروکر Tp global fx از طریق راه هایی مانند استفاده از: تتر، fairway, wire transfer و بیت کوین می باشد که شما می توانید از آن ها بهره ببرید.

بونوس‌ها

طبق اطلاعات موجود، بروکر Tpglobalfx هیچگونه بونوسی به کاربران خود ارائه نمی‌دهد اما چنانچه در آینده بروکر tp global fx اقدام به ارائه ی بونوس به کاربران خود نمود، ما این بخش از وب سایت را حتما آپدیت خواهیم کرد.

بونوس-دلار-رایگان-بروکر-تی پی گلوبال اف ایکس-فارکس

آیا بروکر TP Global FX کلاه بردار است؟

خوشبختانه بروکر Tp global  fx در طول چند سال فعالیت خود، دچار لغزش و خطایی نشده است و فاقد هر گونه سابقه ی سو یا مدرکی دال بر کلاهبرداری می باشد اما از زمان نشر این مقاله ما خود را موظف به اطلاع رسانی در هر موردی از این دست در آینده خواهیم دانست.

برگزاری مسابقه بین IB ها در بروکر tp global fx

یکی از ویژگی های بسیار جالب بروکر tp global fx این است که به صورت سالانه و ماهانه مسابقاتی را بین افرادی که به عنوان IB این بروکر هستند و کارگزاری tp global fx را به سایر تریدرها معرفی می نمایند، برگزار می کند.

برنده ی این مسابقه شخصی است که تریدرهای معرفی شده توسط وی بیشترین حجم معامله را بازه ی زمانی مربوطه انجام داده باشند.

شما می توانید با ورود به وب سایت tp global fx ، پیشرفت رقبای خود در این خصوص و زمان باقی مانده تا پایان مسابقه را مشاهده نمایید.

در نهایت نیز شخص برنده صاحب جوایز ارزنده ایی مانند: تور تایلند، مالدیو، سنگاپور و … خواهد شد.

آنالیز های روزانه در بروکر tp global fx

شاید برای شما به عنوان یک تریدر، مطالعه ی تحلیل های سایر افراد خبره در بازار جذاب باشد که بدین منظور می توانید با بهره گیری از بخش آنالیز روزانه در وب سایت اصلی بروکر tp global fx ، از دیدگاه و پییش بینی سایرین از قیمت جفت ارزهای مختلف، آگاهی پیدا کرده و حتی گاهی اوقات از آن در معاملات خود نیز بهره ببرید.

تقویم اقتصادی بروکر tp global fx

شما می توانید با بهره گیری از تقویم اقتصادی بروکر tp global fx اخبار متعدد اقتصادی 38 کشور دنیا را بر اساس هفته، روز و ماه پیگیری نمایید.

لازم به ذکر است که این تقویم اقتصادی در پروتال مشتری نیز قابل دسترسی می باشد.

محیط کاربری و وب سایت بروکر tp global gx

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک بروکر را از سایر بروکرها متمایز می نماید، ارائه ی وب سایت و محیط کاربری جذاب به همراه اطلاعات شفاف می باشد، که از این جهت بروکر tp global fx بسیار عالی عمل نموده است و کاربران می توانند با ورود به وب سایت اصلی tp global fx اطلاعات جامع و کاملی را در ارتباط با این بروکر کسب نمایند.

در واقع اگر ما بخواهیم با نگاهی نکته بینانه و دقیق به این وب سایت و محیط کاربری از ۱ تا ۱۰ امتیاز دهیم، می بایست بگوییم: امتیاز 8.۵ مناسب کیفیت وب سایت و محیط کاربری این بروکر می باشد که امتیازی نسبتا بالا است.

نحوه ثبت نام در بروکر تی پی گلوبال اف ایکس

در ادامه بخش‌های مربوط به ثبت نام در این بروکر را بررسی خواهیم کرد:

تایید-هویت-بروکر-تی پی گلوبال اف ایکس-فارکس-نحوه-ثبت-نام

برای تایید هویت در بروکر TP Global FX چه مدارکی لازم است؟

شما برای انجام مراحل تایید هویت در بروکر  Tp globalfx می بایست ابتدا اوراق شناسایی ای مانند: کارت ملی، شناسنامه، و یا حتی گواهینامه رانندگی را به دفتر پشتیبانی بروکر ارسال نمایید و بعد از دریافت تایید از پشتیبانی مرحله ی تایید آدرس نیز با ارسال مدارکی مانند صورتحساب های بانکی یا قبوض پرداختی آب و برق الزامی می باشد.

بروکر TP Global FX - نقد و بررسی بروکر تی پی گلوبال اف ایکس

با چقدر سرمایه می‌توان در بروکر TP Global FX حساب ریل یا واقعی افتتاح کرد؟

کمترین میزان سرمایه ی مورد نیاز برای افتتاح یک حساب ریل یا واقعی در بروکر Tpglobalfx مختص حساب standard است که فقط 50 دلار واریزی اولیه نیاز دارد و بیشترین آن مختص حساب Institutional با حداقل واریزی 25000 دلار می باشد، در این بین اکانت معاملاتی pro نیز وجود دارد که سرمایه ای 500 دلار را نیاز دارد.

متاتریدر۴-متاتریدر۵-نحوه-نصب متاتریدر-بروکر-تی پی گلوبال اف ایکس

پلتفرم‌های معاملاتی بروکر تی پی گلوبال اف ایکس

شما برای انجام معامله و ترید در بروکر Tpglobalfx می بایست از دو پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 و 5 استفاده نمایید که می توانید هر دوی این اپلیکیشن ها را از طریق لینک های زیر دریافت و دانلود نمایید.

متاتریدر4-بروکر-دلتا-برای-ویندوز
متاتریدر4 بروکر TP Global FX برای ویندوز
متاتریدر4-فارکس-برای-ios
متاتریدر4 بروکر TP Global FX برای ios
متاتریدر4-فارکس-برای-اندروید
متاتریدر4 بروکر TP Global FX برای اندروید
متاتریدر4-بروکر-دلتا-برای-ویندوز
متاتریدر5 بروکر TP Global FX برای ویندوز
متاتریدر4-فارکس-برای-ios
متاتریدر5 بروکر TP Global FX برای ios
متاتریدر4-فارکس-برای-اندروید
متاتریدر5 بروکر TP Global FX برای اندروید

آموزش ثبت نام در بروکر TP Global FX با عکس

متاسفانه فعلا امکان ثبت نام در این بروکر وجود ندارد.

امیدوارم اطلاعات کافی و لازم را در مقاله بالا، یافته باشید

اگر در مورد این مقاله سوالی برایتان بوجود آمد می‌توانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید

با آرزوی موفقیت و سودآوری برای شما عزیزان

بروکر M4markets

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *