بهترین سرمایه گذاری دلاری و ریالی با پول کم و زیاد

سعی کردم در این مطلب عمومی ترین و سرمایه گذاری که هم با پول کم و هم با پول زیاد به راحتی امکان پذیر هست را به شما معرفی کنم تا شما خود با تصمیم گیری دقیق، بهترین سرمایه گذاری دلاری که مناسب خودتان باشد را انتخاب کنید.
به عنوان یک ایرانی به دلیل شرایط اقتصادی موجود، باید انواع سرمایه گذاری ها را به دو دسته کلی ریالی و دلاری تقسیم کنیم.
در این مقاله همچنین بهترین سرمایه گذاری دلاری را با ذکر دلایل، به شما معرفی کرده ایم.

دوره سرمایه گذای حرفه را حتما ببینید

پیشنهاد و توصیه ما به شما، قبل از انجام هرگونه سرمایه گذاری این است که دوره سرمایه گذاری دلاری که به صورت رایگان، در اختیار شما قرار داده شده، را حتما ببینید. برای دریافت این دوره، می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

ویدیوی بهترین سرمایه گذاری دلاری

در ادامه می توانید با مطالعه متن این مقاله، بهتر با موارد گفته شده آشنا شوید.

انواع سرمایه گذاری های ریالی

در ایران خوشبختانه فرصت های سرمایه گذاری ریالی متنوعی وجود دارد که می توانید با چند مورد از عمومی ترین حالت های این مدل از سرمایه گذاری آشنا شوید.

سپرده های بانکی

این سرمایه گذاری آنقدر برای همه شما آشناست که به نظرم نیاز به توضیح خاصی ندارد. شما پولتان را در حساب های بانکی با سودهای از پیش مشخص شده و تضمین شده ای قرار میدهید. کاملا روشن است که در دوران تورم مقدار این سود آنقدری قابل توجه نیست که بتواند سرمایه ما را نجات دهد!

سرمایه گذاری در بورس یا صندوق های سرمایه گذاری

سرمایه گذاری ریالی
انواع سرمایه گذاری ریالی با پول کم

این مدل از سرمایه گذاری در دوران رشد شاخص بورس را کاملا مناسب و پرسود میدانیم ، اما دو عیب بزرگ دارد. اول اینکه شما نمیدانید دوران رشد بورس از چه زمانی شروع و چه زمانی پایان می‌یابد. این امر را هم با توجه به شرایط موجود، نمیتوان با تحلیل تکنیال یا فاندامنتال بدست آورد. عیب دوم این مورد از سرمایه گذاری را هم می توان به ریالی بودن آن نسبت داد. گذشته از اینکه در دوران ریزش شاخص، سرمایه ها صدمات بزرگی را میبینند، ریالی بودن این نوع از سرمایه گذاری هم به علت وجود تورم، عاملی جدی در از دست رفتن ارزش سرمایه گذاری به حساب می‌آید.

راحت ترین سرمایه گذاری با ریال

اما به هر صورت نظر شخصی من این است که به جای صرف وقت و انرژی برای انجام معامله در بازار بورس، بهتر است در زمان هایی که احساس می کنید مناسب است، در یکی از صندوق های سرمایه گذاری بورس، سرمایه گذرای کنید و از مزایای آن بهره ببرید. به هر صورت این راحت ترین و مطمئن ترین حالت استفاده از بازار بورس از نظر شخصی من است. تاکید می کنم که در این مقاله، من نظرات شخصی خودم را نوشته ام و لزومی ندارد که شما هم حتما از زاویه‌ی دید من به انواع سرمایه‌گذاری‌ها نگاه کنید.

طلا، مسکن، خودرو و….

خرید و نگهداشت طلا، مسکن، خودرو و دیگر موارد اینچنینی را به عنوان سرمایه گذاری های بلند مدت می‌توان در نظر گرفت اما چون از حالت سرمایه گذاری پولی خارج است، ترجیح می‌دهم در این مقاله به آن‌ها نپردازم.

انواع بهترین سرمایه گذاری دلاری

بهترین سرمایه گذاری دلاری
بهترین سرمایه گذاری دلاری با پول کم و زیاد

سایت های سرمایه گذاری

این مدل از سایت ها، هر کدام خود را صاحب یک نوع از کسب و کار معرفی می‌کنند و به مخاطبانشان پیشنهاد می‌دهند که پولشان را به آن‌ها بسپارند و به صورت ثابت و مشخصی، در ازای پولشان، سود دریافت کنند. معمولا چنین سایت هایی که به صورت پانزی کارشان را پیش می‌برند بعد از مدتی اسکم یا کلاه بدار از آب در می‌آیند، بنابراین سرمایه گذاری روی چنین سایت هایی را پیشنهاد نمیدهم.

سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال

با گسترش دنیای رمزارزها می‌توان امید به افزایش ارزش این نوع از سرمایه گذاری داشت اما باید بسیار در خرید و سرمایه گذاری این چنینی دقت کرد.  این مدل از سرمایه گذاری به شدت ریسک بالایی دارد و خیلی سریع ارزش سرمایه ها در این بازار تغییر می کنید. بسیار دانش بالایی برای این مدل از سرمایه گذاری لازم است و در حال حاضر هرگز پیشنهاد نمی‌دهم که بیشتر از سه درصد از سرمایه‌ی خودتان را وارد این بازار کنید.

آموزش رایگان روش معاملاتی که فقط منجر به سود می شود!

در حال حاضر در سایت هشتصد، نوعی از حساب مختص افرادی که قصد خرید و فروش در ارزهای دیجتال دارند را معرفی و روشی را معرفی کرده ایم که با آن روش، فقط امکان سود کردن در این بازار محیا شده است. پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر، روی دکمه زیر کلیک کنید

فارکس
سرمایه گذاری دلاری در فارکس

بازار فارکس و کپی ترید

می توان فارکس را به عنوان یک بازار امن دلاری معرفی کرد، اما یادتان باشد که فقط انگشت شمار افرادی هستند که توان کسب سود مستمر از بازار فارکس را دارند. اصلا کسب سود مستمر در فارکس کار راحت و آسانی نیست. به نظر شخصی من، بهترین پیشنهاد استفاده از سیستم کپی ترید هست، شما می‌توانید با سرمایه گذاری روی افراد با تجربه بدون صرف وقت و انرژی به شکلی نسبتا مطمئن به صورت دلاری کسب سود کنید. در لینک زیر پیشنهاد می‌دهم به صورت کامل‌تر در مورد سیستم کپی ترید مطالعه کنید.

به نظر شخصی خودم، استفاده از سیستم کپی ترید در حال حاضر شفاف ترین و بهترین سرمایه گذاری است. زیرا علاوه بر اینکه سرمایه ی ما دلار است، از سودی به مراتب بالا هم برخوردار خواهیم بود.

بهترین سرمایه گذاری دلاری با پول زیاد

آنچه را که در حال حاضر می توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری دلاری با پول زیاد معرفی کرد، بستگی به دیدگاه شما به مقدار پول دارد. مثلا ممکن است برخی 1000 دلار را سرمایه گذاری با پول زیاد بدانند و برخی نیز به 100000 هزار دلار هم نگویند سرمایه گذاری دلاری با پول زیاد!

بنابراین اگر بخواهیم با توجه به دیدگاه میانگین ایرانیان نگاه کنیم، در انجا به 10000 دلار، می گوییم سرمایه گذاری با پول زیاد.

اگر فرضا پول شما برا سرمایه گذاری دلاری 10 هزار دلار باشد، پیشنهاد منطقی ما این است که بهتر است، 3000 دلار آن را که معادل 30% کل سرمایه است، روی کپی تریدینگ و 70 درصد بقیه که معادل 7000 دلار است را روی حساب کریپتو وی اف اس، سرمایه گذاری کنید و با روشی که شما پیشنهاد داده ایم، با آن معامله کنید.

آموزش فارکس و سرمایه گذاری دلاری روی دانش خودتان

اگر هم که خودتان قصد انجام معامله دارید که باز هم می‌توانید از آموزش هایی که ما در اختیارتان قرار می دهیم، استفاده کنید و سطح دانش خود را به حدی بالا ببرید که بتوانید نه تنها از بازار فارکس، بلکه از هر بازار مالی دیگری هم کسب درآمد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *